Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25748Adresát nezastižen - balík máte na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2018, před 6 lety

Alois Pražák

Znění stížnosti

Došla mi den předem smska "mezi 13-19hod" vám doručíme balík na adresu...... I když byl na této adrese stále někdo přítomen, tak nic. Na portale pošty jsem zjistil, že na adrese nikdo nebyl zastižen. "Nesmysl a lež", kterou mohu dokázat. Obtelefonoval jsem depo, doručovatele (tel.kontakt byl na portale) ale nikde to nikdo nebral. V 10:30 mi došla Smska "nebyl jse zastižen, máte to na poště. Zkusil jsem se tam dovolat a opět to nikdo nevzal. Takže jsem volal Call centrum. Upozorní, vás, že linka je placená a nahrává se a pak 10 minut čekáte, jelikož mají plno (asi to vytváří příjem nechat zákazníka čekat, a ti méně otrlí to vzdají). Výsledek hovoru "Nemohu vám pomoci musíte si na netu udělat změnu doručení sám". Proč, když to zmastila pošta. Takže linka k ničemu. Pokud to jenom trochu jde, tak služby České pošty nepoužívat a vybrat si spolehlivějšího dodavatele.


Produkt

zásilka DR2684798604M


Požadované řešení

Bylo by dobré, kdyby se pošta soustředila na to co je určená. Aby se dovedení dostali skuteční a hlavně schopní odborníci, kteří by měli strategii a nenutili řadové pošťáky v rámci zvyšování "ziskuů prodávat pojištění, "žvýkačky", a kdo ví co ještě. A aby si pošta zpět získala své ztracené postavení na trhu, které tu měla před 25-ti lety. Každý jiný dodavatel, který nastoupil na trh ji hravě převálcoval.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 22:45, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.