Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně již několikrát - odhadem 6x až 8x mi bylo touto společností stržena finanční částka ve výši 500 kč z mého účtu, aniž bych věděl oprávněný důvod. Strženo bylo prvně v měsíci prosinci 2017, naposledy v měsíci červenci 2018.
Vrácení finanční částky v celkové výši 3500,-kč.
|
Tweet |
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Šifto,
společnost Ventuco provozuje seznamku. Napište nám prosím, pod jakým emailem jste registrován, abychom mohli věc v co nejkratším čase vyřešit.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.