Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25755Academic Singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2018, před 6 lety

Jozef Marton

Znění stížnosti

NEVYŘEŠENÍ ODSTOUPENI OD SMLOUVY DLE ŹADOSTI ZÁKAZNÍKA ZE DNE 19.8.2018 .

Odstoupení od smlouvy

Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Lucembursko:
Tímto odstupuji od mnou  uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží a poskytnutí následující služby :
Premium členství na Academic Singles.
Zaŕoveň žádám o okamžité zrušení mého profilu.
-Vymazání veškerých mojích fotografii z Vaší databáze.
-Žádám vrácení částky 156Kc. V nabidce deklarujete,mesicni nabidku za 39Kč. Stahli jste mi 156kc. viz.priloha
-Nákup jsem realizoval přes internet a v ramci 14 denní lhuty žadam o vraceni 156 kč na můj bankovní ůčet (doplneno v emailove korenspondenci zde uvadet nebudu)
. Nemám zájem o vaši nabidku zboží,služeb.

Objednáno dne 12.8.2018/Obdrženo dne 13.8.2018.
S pozdravem               

Jozef Marton 

Datum: V Ostravě 19.08.2018

ODPOVĚĎ Academic Singles
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni:  12/09/2018 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis


Produkt

Toto podnikání by mělo být zamezeno,neboť jde o cílene obohacování na úkor klienta ,jenž není dostatečně erudovany v oblasti prava jako spotřebitel. Jednoduchá argumentace "před podpisem jste si měl přečíst smlouvu" je jednoduchá a právě nahrává tomuto podnikání.


Požadované řešení

V souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník požaduji vrátit ćástku 156kc na svůj bankovní účet.

Děkuji.


Jozef Marton


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 14:56, před 6 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2018 15:18, před 6 lety

ID: 177228683


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 28.08.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené, v souvislosti s výmazem dat jste již byl kontaktován v rámci samostatné emailové komunikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2018 01:34, před 6 lety


Jozef Marton

Dobrý den, děkuji dTestu. Pokud bych nevyužil dTestu k řešení problémů zcela určitě bych musel konat právní kroky vůči provozovateli Academic Singles.

22.8. 2018 mi přišla tato odpověď na můj požadavek k vrácení platby 156kc.Neplatna forma vypovedi ikdyz 21.8.2018 mi v emailu potvrdili,že odstoupení od smlouvy akceptují.

Provozovat Academic Singles mi na účet 156 kc vratil,ale jak již jsem napsal je to jen díky dTest. Dėkuji.

Email ze dne 22.8.2018
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.


S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Email ze dne 21.8.2018
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 12/09/2018 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 09:55, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 10:28, před 6 lety

Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme s tím, že bylo dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.