Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25759Nedodání balíku, neschopnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2018, před 6 lety

Jan Havelka

Znění stížnosti

Dobrý den,

již téměř 2 týdny řeším nedodání zásilky č. 41250428840.
V den plánovaného doručení (10.8.2018) jsem volal řidiči jestli zásilka ještě ten den dorazí, ale řekl mi, že zásilku nechal na depu a doručí mi ji někdo jiný v pondělí (13.8.2018). Od toho dne vedu boj o vydání zásilky s dispecinkem, kam každý druhý den volám a dostane se mi ujištění, že problém zaurgují a zásilka dorazí druhý den. Samozřejmě dnes (21.8.2018) opět nic nepřišlo. Obrátil jsem se zároveň na obchodníka, u kterého jsem provedl objednávku, ale zatím bez odpovědi.


Produkt

číslo zásilky 41250428840


Požadované řešení

Jde mi o princip. Tento problém mám se společností PPL opakovaně (obchodník bohužel jinou dopravu neumožňuje). Požaduji doručit zásilku (dle dispečinku zase zítra) a finanční satisfakci v podobě refundace částky za doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 15:02, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 19:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.