Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2576Neoprávněné obohacení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Taťána Drábková

Znění stížnosti

firma nedodala objednané a zaplacené zboží


Produkt

kosmetika nabízená na stránkách www.kosmetix.cz


Požadované řešení

vrácení uhrazené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 16:18, před 11 lety

V případě, že byla uzavřena smlouva, na základě které měl obchodník dodat zboží a nebylo dodáno ani po výzvě, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek v přiměřené nebo stanovené lhůtě.
Pokud je takové jednání praktikou prodejce, doporučujeme podat trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.4.2014 19:00, před 11 lety


Taťána Drábková

Hodnocení:

Komentář: Poučení do budoucna