Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25762Nedoručení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2018, před 6 lety

Jarmila Martínová

Znění stížnosti

Dne 15.8.2018 jsem odeslal poštovní poukázkou částku 4.000 Kč na poště č. 703039, podací číslo 1005. Dne 21.8.2018 jsem nedoručení peněz reklamoval na podací poště. Bylo mi nabídnuto, že se mnou sepíši reklamaci s termínem vyřízení do 30 dnů, aniž by se namáhali spojit s dodací poštou v Brně, co se stalo s penězi.
Není to poprvé, co vznikl tento problém. Dokud adresátka bydlela na sídlišti v panelovém domě, chodili peníze do 2 dnů. Problémy nastaly, až se přestěhovala do penzionu, kde bydlí převážně důchodci. Peníze posílám 2-3x za rok a snad pokaždé je problém s doručením. Jednou nám dokonce v Brně řekli, že je měla doručovatelka několik dní u sebe a nevědí, proč je nedoručila. Je toto náhoda nebo zkoušejí, jestli se bude stará paní z penzionu o peníze hlásit?
Za tuhle "službu" si pošta účtuje 40 Kč a myslím, že je její povinností dodat peníze na uvedenou adresu a ne aby nemocná důchodkyně běhala za doručovatelkou nebo na poštu.

Zdeněk Martínek
Frýdek-Místek


Produkt

odeslání hotovosti poštovní poukázkou


Požadované řešení

Prošetření, proč pošta v Brně OPAKOVANĚ nedoručuje peníze, pouze až po urgencích. Adresa doručení je: Stará Osada 30, Brno-Židenice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 11:48, před 6 lety

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.