Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#25763Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2018, před 6 lety

Pavlína Bartelová

Znění stížnosti

Dne 4.6.2018 jsem si objednala dvoje šaty (114-1 Šaty Numoco mátové a 157-4 Šaty Numoco Marta s krajkou růžově). 8.6.2018 mi přišly šaty, ale bohužel jiné než jsem si objednala. Ihned jsem firmu kontaktovala, o špatné objednávce a zasílání šatů zpět (odesláno na poště 13.6.2018). Poté mi byl zaslán dobropis číslo 180400417 na částku 1848Kč. Od té doby se mnou firma nekomunikuje. Čekala jsem na termín splatnosti dobropisu, poté jsem se snažila několikrát volat na tel. číslo,které není platné. Několikrát jsem i psala emaily jak ze své adresy, tak i jiné, ale bez odezvy.


Produkt

114-1 Šaty Numoco mátové, 157-4 Šaty Numoco Marta s krajkou růžově


Požadované řešení

Vrácení finanční částky na účet, který jsem uvedla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2018 16:57, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2018 11:05, před 6 lety

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2018 15:11, před 6 lety


Pavlína Bartelová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, peníze mi byly vráceny na účet.