Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.6.2018 jsem si objednala dvoje šaty (114-1 Šaty Numoco mátové a 157-4 Šaty Numoco Marta s krajkou růžově). 8.6.2018 mi přišly šaty, ale bohužel jiné než jsem si objednala. Ihned jsem firmu kontaktovala, o špatné objednávce a zasílání šatů zpět (odesláno na poště 13.6.2018). Poté mi byl zaslán dobropis číslo 180400417 na částku 1848Kč. Od té doby se mnou firma nekomunikuje. Čekala jsem na termín splatnosti dobropisu, poté jsem se snažila několikrát volat na tel. číslo,které není platné. Několikrát jsem i psala emaily jak ze své adresy, tak i jiné, ale bez odezvy.
114-1 Šaty Numoco mátové, 157-4 Šaty Numoco Marta s krajkou růžově
Vrácení finanční částky na účet, který jsem uvedla.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, peníze mi byly vráceny na účet.