Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, pokud při nesouhlasu se změnu tarifu mám podat výpověď, mám podat výpověď na všechny služby a čísla u Vaší společnosti?
---------- Původní e-mail ----------
Od: info@t-mobile.cz
Předmět: RE:RE:RE:Re: Změny u tarifu 50 síť nesíť
Dobrý den,
pokud nesouhlasíte se změnou tarifu, můžete smlouvu bez sankcí ukončit. V takovém případě je potřeba nám zaslat výpověď. Ta musí obsahovat Vaše jméno, číslo služby, důvod ukončení (nesouhlas se změnou tarifu), datum a podpis. Dokument oskenujte nebo čitelně ofoťte a pošlete na tuto e-mailovou adresu nebo dopisem na centrálu
T-Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4
Další možností je zajít osobně do prodejny www.t-mobile.cz/prodejny-t-mobile
S přátelským pozdravem
Lucie Benčíková
xxx
Navrhněte
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti (dále jen podnikatel) povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o změnu náležitostí smlouvy uvedených v § 63 odstavci 1 písm. c) až p) a r) zákona o elektronických komunikacích (např. změna ceny služby), je podnikatel povinen informovat spotřebitele způsobem sjednaným ve smlouvě rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude spotřebitel akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout spotřebitelovi způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování.
Zákon tedy umožňuje jednostrannou změnu závazku ze strany podnikatele a narušuje tak jednu ze základních zásad občanského práva o dodržování smluv. Na druhou stranu umožňuje spotřebitelovi ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny podmínek bez jakékoli sankce.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.