Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
V červnu 2018 jsme s dcerou absolvovaly zájezd s CK EXIM na Sardinii do hotelu Bagaglino Family Resort na 7dní. Dle inzerce CK nabízela 4* hotel s ubytováním přímo u moře, s light inclusive a služby MANGO klubu pro děti. Realita ale byla jiná. Ubytování bylo v rozpadajících se bungalovech přímo u zapáchajících kontajnerů cca 300metrů od hlavní budovy, které nebyly nachystané na letní sezónu, chyběl tam odpadkový koš, sušák na prádlo, lednice, přikrývky. Delegátka byla opakovaně informována o problému a situaci neřešila, s personálem hotelu jsem se také pokoušela domluvit a žádala jsem nápravu. Marně. Celý pobyt jsme byly nuceni házet odpadky na zem, všude hmyz a zápach, v noci nám byla zima a spaly jsme v mikinách. Inclusive šlo čerpat pouze v hlavní budově a nápoje bylo možné si nalít jen do 1,5dcl plastových kelímků, což do ubytování 300m vzdáleného ani nešlo donést. Na pláži bitky o lehátka, bazén špinavý, mohlo se do něj pouze s čepicemi a přes poledne byl 3h zavřený. Dcera v něm chytila infekci do oka a měla střevní problémy. Delegátka byla na mne i na dceru hrubá a sprostá, vyhrožovala nám. Služby MANGO klubu pro děti nefungovaly po celou dobu pobytu a stres, nepohodlí, zdravotní komplikace jsem žádala kompenzovat, stejně jako nečerpané služby a klamavou reklamu.Reklamaci jsem podala přímo ze Sardinie a pak ještě z Čech po návratu. Byla zamítnuta s tím, že vše bylo o.k., že delegátka sjednala nápravu operativně, že MANGA klub perfektně fungoval a že jsme já a dcera obdržela od pana ředitele kompenzaci ve formě bílého vína, tudíž je situace vyřešena. Nic z toho však nebyla pravda. Podala jsem odvolání k rozhodnutí o zamítnutí reklamace na reklamační oddělení a kontaktovala jsem manažera EXIM tours a žádala o přešetření a již se mi nikdo ani po opakovaných výzvách neozval. Mám připravenou kompletní dokumentaci i korespondenci k podání na ČOI a dále jsem připravena jít i do soudního sporu, jelikož služby za které jsem zaplatíla jsem nemohla čerpat a za týden dovolené s dcerou u moře jsme zaplatily 26tisic a nedůstojné podmínky, ve kterých jsme tam 7dní trávily to je naprostý výsměch a podvod ze strany CK EXIM. Snažím se o smírčí řešení s CK, ale ignorují veškeré mé žádosti o sjednání nápravy a zřejmě se domnívají, že mne to jednou přestane bavit a vzdám to. Jako většina dalších, kteří také podali stížnost, také ji zamítli a už nemají chuť ani energii to řešit. Pro všechny, kteří by tento hotel chtěli navštívit, dávám velké varování. Stejně jako varuji před delegátkou EXIm tours na Sardinii, která nám z dovolené udělala peklo. Jsem letitou klientkou EXIMU a vždy jsem byla velmi spokojena se službami, co poskytovali. Ale tentokrát to byla katastrofa a přístup zodpovědných osob na reklamačním oddělení i vedení společnosti mne velmi zklamal.
EXIM TOURS, Sardinie, hotel Bagaglino Family Resrot
Požaduji kompenzaci za nečerpané služby, za újmu zdravotní i psychickou a za nedůstojné podmínky ve 4* hotelu a za neprofesionální chování delegátky i reklamačního oddělení....také za klamavou reklamu, na základě jíž jsem se rozhodla tento zájezd zvolit....kompenzaci nejméně 50% z ceny zájezdu a omluvu ze strany CK EXIM.
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.