Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnosti odmítá dodat objednané a zaplacené zboží na webu www.lékárna.cz
2.srpna jsem objednala parfém BVLGARI s výraznou slevou, objednávka byla zaplacena. Dostála jsem potvrzující email, že je přijata k zpracování.
3.srpna mi volali s tím, že doani se opozdí a zboží bude odeslano následující týden.
7.srpna jsem dostala email, že zboží není skladem a že mužů objenavku zrušit nebo nahradit jiným produktem za stejnou cenu.
Zboží se nadále na stránkách spolcnosti zobrazovalo až do 8.8 (mam printscreen)
Dle pravidel společnosti:
4.3. Zboží, včetně jeho ceny, je dostupné pouze po dobu, po kterou jsou zobrazeny na webovém rozhraní obchodu (zboží se zobrazovalo na webu několik dní po mě objednávce)
4.8. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena okamžikem doručení přijetí objednávky (akceptace) kupujícího že strany prodávajícího. Prodávající zašle potvrzení kupujícímu na jeho adresu elektronické pošty společně s písemným vyhotovením kupní smlouvy (mám potvrzení v emailu)
BVLGARI Aqva Pour Homme Atlantiqve Toaletní voda 50 ml
Dodání zaplacenee objednávky 5x BVLGARI Aqva Pour Homme Atlantiqve Toaletní voda 50 ml
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.
V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.