Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již delší dobu pozoruji, že zaměstnanci mycích linek Globus obsluhují klienty dle toho, zda se jim dá něco navíc nebo nikoliv. Velmi mne to pobuřuje a při posledním mytí už mi došla trpělivost jelikož auto opět nebylo domyté... A to Auto přede mnou bylo bez viditelné špíny nebo mušek, ale dostalo se mu plné péče, protože nechali úplatek(spropitné chcete li) A mé Auto bylo viditelně špinavé od prachu a mušek, ale pán pouze jednou stříknul Wapkou na přední masku a jednou z boku kde on stojí. (19.08.Poruba,čas 15.27.57h) Beru vždy program 4, evt. číslo 3..
Pokaždé když jim někdo dá alespoň 10-20kč navíc tak obsluha před-stříká auto pěnou a po té důkladně auto ostříká wapkou, ale když nedáte tak Vám to jen velmi ledabyle předstříkají wapkou, nebo ani to ne.. A to už ani nemluvím o tom, kolik tam utíká daní.. denně tou linkou projede mraky aut. Zažil jsem to opkakovaně v Globusech Praha-Čakovice, Ostrava Poruba a Olomouc... a to vždy,vždy a vždy!
19.08.2018, účtenka 0170
Dle Vašeho uvážení.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (vozidlo nebylo před mytím řádně opláchnuto), je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Balakovský,
je nám velice líto, že máte tuto zkušenost s obsluhou myčky našeho hypermarketu. Rádi bychom Vás ujistili, že pro naši společnost jsou všichni zákazníci na prvním místě -o každého pečujeme tak, abychom uspokojili jeho nákupní potřeby, ať už jde o sortiment v našich hypermarketech, nebo o služby typu myčka aut. Kolegové, kteří na čerpací stanici a mycí lince pracují, jsou detailně proškoleni na činnosti, které zde vykonávají. Mezi etické aspekty jejich práce patří i fakt, že nepobírají jiné odměny než ty, které vyplývají ze smluvního vztahu. Věnujeme setrvale velkou pozornost tomu, aby od zákazníků nepřijímali žádné dodatečné platby. V tomto smyslu provádíme i namátkové kontroly a věřte, že bychom negativní nálezy okamžitě řešili. Podle informací, které dlouhodobě shromažďujeme, se podobný případ, jaký jste popsal, na našich myčkách jinde v České republice za poslední dobu nevyskytl. Přesto neopomíjíme žádný podnět od Vás, našich zákazníků, a naše služby neustále vylepšujeme. I s tímto podnětem proto budeme dál interně pracovat.
Děkujeme Vám a věříme, že i nadále zachováte svou přízeň značce Globus.
Rita Gabrielová
Vedoucí externí komunikace
Globus CŘ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.