Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
2.8.2018 jsem poslal firmě Interdate S.A. email, ve kterém jsem je žádal o zrušení premium členství, email jsem odeslal na adresu service@c-date.cz, jak je uvedeno ve VOP, odeslání emailu můžu doložit přiložením screenshotu z emailové schránky. Ovšem firma můj email ignorovala a 17.8.2018 se mi z účtu strhlo 2394Kč. Nehledě na to, že firma nikde neuvádí kolik bude v následujících měsících premium členství stát. Nepřišel mi ani email, kde by mi bylo sděleno, kolik bude stát premium v následujících měsících.
Dne 18.8.2018 jsem firmě napsal, jestli to myslí vážně a žádal jsem je znovu o zrušení premium členství tentokrát na adresu: ochrana@c-date.cz, do emailu jsem přiložil i screenshot, že jsem je již kontaktoval 2.8.2018, ale bez odpovědi z jejich strany. Jako odpověď mi přišla nějaká vygenerovaná zpráva, která vůbec nezodpovídala mé otázky.
Takže tímto žádám firmu Interdate S.A. o vyjádření k tomuto problému a jak hodlají problém vyřešit.
Pavel Blahník
Premium členství
Zrušení premium členství a účtu a především vrácení peněz, protože jsem firmu kontaktoval včas tj. 14dní před automatickým prodloužením.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Pokud společnost získala neoprávněné majetkový prospěch (společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale zasláním výpovědi odpadl), je povinna jej vydat spotřebitelovi bezprostředně poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval. Pokud tak neučiní, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/
ID: 176181172
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Hodnocení:
Komentář: Nakonec se firma ozvala, a vše se vyřešilo.
Děkuji