Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
zavolala jsem vašemu doručovateli, abychom se domluvili na doručení bez mé přítomnosti (chtěla jsem ho požádat, aby balíček schoval na zápraží, pokud je to možné). Po nahlášení adresy mi bylo sděleno, že doručovatel neví, kde adresa je- z jeho strany nevzešel žádný návrh, jak tuto situaci řešit, proto jsem se zeptala, jak mu tedy mohu pomoci. Protože znal oblast, ve které bydlíme, zeptal se, jaká je to ulice- odpověděla jsem, že Oddechová. Naše adresa je ale Kazín 350 (máme číslo evidenční, adresa Oddechová 350 patří někomu jinému a používat ji proto nemůžeme). Na to se váš doručovatel na mě utrhl, proč tedy nepíšu Oddechová- což jsem mu trpělivě vysvětlila (dvakrát). Dál jsem řekla, že jsme za točnou autobusu (kterou znal), o jednu zahradu dál nalevo- řekl, že moje instrukce nechápe a že balíček nedoručí. Pokusila jsem se vysvětlit cestu znovu (opravdu to není složité), ale váš doručovatel naprosto ztratil trpělivost, řekl, že je to moje chyba, že bydlím na adrese, kterou nemáte v systému a že jsem měla napsat Oddechová ulice. Znovu jsem mu opakovala, že Oddechová 350 je adresa někoho jiného a že ji proto použít nemůžu, balíček by dorazil jinam. Doručovatel odpověděl, že mi balíček tedy nedoručí a rozloučil se. Zeptala jsem se ho na jméno a informovala ho, že si budu muset stěžovat. Jeho telefonní číslo je 607 044 280, jméno Hokynář. Ráda bych uvedla, že jsme podobný problém s doručovateli ještě neměli, buď naši adresu našli nebo jsme se domluvili po telefonu. Tohle je první problém- váš řidič byl nepříjemný, zvyšoval na mě hlas, byl hrubý a naprosto nespolupracoval. Dál mi přijde nesmyslné, aby vaše společnost vynila mě za to, že nemáte v systému moji adresu- to není moje zodpovědnost. Adresa byla uvedena správně, tak, jak je oficiálně vedená. Jsem ochotná připustit, že váš systém nemůže být dokonalý- pokud tam naše adresa není, jsem velmi ochotná s řidičem spolupracovat a vysvětlit mu cestu- ale nemůžu to udělat v případě, že druhá strana jedná naprosto neochotně a sprostě.
Předem děkuji za odpověď.
Číslo balíku 40850821001
Ráda bych, aby vaše společnost zjednala nápravu- můj balíček bude doručen se zpožděním (čekám, že ho přivezete, rozhodně pro něj nikam nepojedu), předpokládám, že mě za to budete kompenzovat, protože za dopravu jsem zaplatila. Byla bych moc ráda, aby se mi pan řidič omluvil za své neurvalé chování, připadalo by mi to z vaší strany přiměřeně lidské.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.