Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25786REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2018, před 6 lety

Rostislav Balik

Znění stížnosti

PO OBDRŽENÍ VÁMI DODANÉHO MECHANICKÉHO KOŠTĚTE (OBJEDNÁVKA Č.18134112212)
JSME ZBOŽÍ OBRATEM POSLALI ZPĚT.POSLALI JSME HO NA PRAŽSKOU ADRESU,ODKUD HO PŘEPOSLALI NA ADRESU SPRAVNOU A TO NA BALENTES GROUP LITVÍNOVICE,ODKUD NAM PŘIŠEL EMAIL,ŽE REKLAMACE SE VYŘIZUJE.(8.8.2018),OD TÉ DOBY,I PŘES URGENCE,SE MI JIŽ NIKDO NEODPOVÍDÁ.PROSÍM O VYŘÍZENÍ MÉ REKLAMACE A VRÁCENI PENĚZ NA UČET.ČÍSLO UČTU JSEM JIŽ POSLALA.
BALIKOVÁ DRAHOMÍRA
DĚKUJI A HEZKÝ DEN


Produkt

MECHANICKÉ KOŠTĚ Super podlahový zametač Hurricane Spin Broom,CENA CELKEM 700 KČ


Požadované řešení

NAVRÁCENÍ PENĚZ NA UČET


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 14:11, před 6 lety

Uplatní-li spotřebitelka reklamaci v prvních 6 měsících od převzetí zboží, nemusela by v případě soudního sporu prokazovat, že zboží bylo vadné, neboť dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že věc byla vadná už při koupi. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene a spotřebitelka by tak byla ve výhodnějším postavení.

Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 17:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.