Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Všechny VARUJI před tímto e-shopem!!!
Absolutní nekomunikace. Zboží VADNÉ!!!
Koupila jsem od nich zubní sprchu, které po měsíci přestalo fungovat jedno tlačítko. Již při této fázi byla komunikace strohá a když jsem se zeptala, zda by mi mohli fakturu zaslat znovu - protože jsem ji pravděpodobně vyhodila s krabicí, tak úplně přestali komunikovat.
Fakturu jsem naštěstí našla a zboží jsem zaslala očištěné, řádně zabalené na jejich adresu. Absolutně žádná odpověď, že zboží přijali - ještě že jsem si nechala potvrzení o zaslání se sledovacím číslem.
Po absolutní nekomunikaci mi nyní na konci lhůty po 30 dnech přišla sms od České pošty, že mám od této pochybné firmy (M. Hladilové) balík na poště.
Vůbec netuším co v balíčku bude ale očekávám znovu stejný šmejd za 2.500,- Kč, který budu moct zase za chvíli reklamovat. Dávám prověřit ČOI, protože bych ráda dostala zpět své peníze a už nikdy nic od této firmy nekoupila.
Zubní sprcha - Waterpik Ultra WP112
Ráda bych dostala zpět své peníze a už nikdy nic od této firmy nekoupila.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitelka reklamaci v prvních 6 měsících od převzetí zboží, nemusela by v případě soudního sporu prokazovat, že zboží bylo vadné, neboť dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že věc byla vadná už při koupi. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene a spotřebitelka by tak byla ve výhodnějším postavení.
Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.