Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes nám přinesli rozbalený balík, který nebyl vydán příjemci pracovníkem české pošty. A byl vydán lidem, kterí vůbec neřeší, čí jméno je na obálce a vlastně ani nic jiného. Číslo zásilky 5599791638. Prodejce ZOOT a.s., Zubatého 5, Praha 5. Více se může doplnit po případné odezvě na tento problém. Zboží nebylo znehodnoceno.
Poučit celou českou postu včetně vedení o listovním tajemství.......
|
Tweet |
Česká pošta má ve svých obchodních podmínkách, že nepodaří-li se poštovní zásilku s poštovní adresou dodat, podnik ji může vydat vhodné fyzické osobě starší 15 let, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Jiná situace by byla, pokud by spotřebitelka měla předplacenou doplňkovou službu "výhradně do vlastních rukou", kdy Česká pošta nesmí balík předat nikomu jinému.
Služby České pošty může spotřebitelka reklamovat. Pokud byla zaplacena doplňková služba "výhradně do vlastních rukou" nesměl být balík předán někomu jinému a pokud ne, soused mohl zásilku převzít, ale měl by ji podepsat vlastním jménem.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.