Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25795Nedodržování jízdních řádů v Ústí nad Labem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2018, před 6 lety

Hana Šedivá

Znění stížnosti

Již několik let využívám dlouhodobě služeb autobusů společnosti BusLine linek 453 a 454. Pravidelně se setkávám s tím, že autobus projede zatávkou o 5-10 minut dříve, než by podle jízdního řádu měl v dané stanici být, nebo má i několik desítek minut zpoždění. Občas spoj nedorazí vůbec.


Požadované řešení

Řidiči mají dodržovat jízdní řád. Když si v několika zastávkách nikdo nezazvoní a řidič zastávky projede, musí pak někde zastavit a počkat, aby se časově opět srovnal s jízdním řádem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 12:02, před 6 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 10:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.