Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Již několik let využívám dlouhodobě služeb autobusů společnosti BusLine linek 453 a 454. Pravidelně se setkávám s tím, že autobus projede zatávkou o 5-10 minut dříve, než by podle jízdního řádu měl v dané stanici být, nebo má i několik desítek minut zpoždění. Občas spoj nedorazí vůbec.
Řidiči mají dodržovat jízdní řád. Když si v několika zastávkách nikdo nezazvoní a řidič zastávky projede, musí pak někde zastavit a počkat, aby se časově opět srovnal s jízdním řádem.
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.