Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25797Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2018, před 6 lety

Ladislav Virag

Znění stížnosti

Klamání spotřebitele společnosti t-mobile. Byla mi nabídnuta datová karta s neomezenými daty o tom jsem byl silně přesvědčován. Ve skutečnosti na ní bylo 10gb. Volal jsem na infolinky podává přes infolinku stížnosti které ve skutečnosti se nekonaly a nakonec mi bylo tvrzeno že už to se mnou projednávali Takže doufám že někdo kompetentní mi zavolá a domluvíme se na tom jak se to bude řešit. Tentokrát Spoléhám na solidní jednání.


Produkt

Datová karta do tabletu na 10 GB


Požadované řešení

Spoléhám na to je někdo kompetentní mi zavolá a domluvíme se.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 11:58, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebitelce nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.