Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25802Nedodane zbozi, zasilka č. 40991371792

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2018, před 6 lety

Zdeněk Kratina

Znění stížnosti

Tyden neni schopno PPL doručit zásilku.Jen jednou volal řidič kdyz jsem to ihned nezvedl, na volani zpět nereagoval.Po dohode na lince odlozeno doručení o dva dny,ale další dny už zasilka neopustila doručovací depo.Dnes dohodnuto zase přes telefon doručení na pátek, ale večer se na webu PPL objevilo že zasilku vraceji odesilateli. Každý den tedy několik telefonátu na linku, stiznosti emailem, ale řešení žádné. Jen sliby, které nesplni.


Požadované řešení

Řádné prošetření celé věci a hlavně náprava do budoucna. Nelze přece po domluvě na zákaznické lince a jenich urgovani se dozvědět, že v doručovacím depu si dělají co chtějí. A hlavně řidiči by měli být školeni jak maji správně dle PPL doručovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 23:19, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.