Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Tyden neni schopno PPL doručit zásilku.Jen jednou volal řidič kdyz jsem to ihned nezvedl, na volani zpět nereagoval.Po dohode na lince odlozeno doručení o dva dny,ale další dny už zasilka neopustila doručovací depo.Dnes dohodnuto zase přes telefon doručení na pátek, ale večer se na webu PPL objevilo že zasilku vraceji odesilateli. Každý den tedy několik telefonátu na linku, stiznosti emailem, ale řešení žádné. Jen sliby, které nesplni.
Řádné prošetření celé věci a hlavně náprava do budoucna. Nelze přece po domluvě na zákaznické lince a jenich urgovani se dozvědět, že v doručovacím depu si dělají co chtějí. A hlavně řidiči by měli být školeni jak maji správně dle PPL doručovat.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.