Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, prosím o vyřešení této situace. Před několika dny mi přišel požadavek od Vodafonu za platbu paušálu z roku 2012. O dluhu jsem nic nevěděla až do té doby než jsem měla nastoupit do jejich call centra v Chrudimi. Po upozornění náboráře jsem byla zaplatit dlužnou částku na prodejnu Vodafonu v Afipalce v Pardubicích. Bezdlužnost byla podmínkou pro nástup ke společnosti. Paní na HR oddělení mě jen upozornila na to, že se nemám zmiňovat o tom, kdo mi řekl o dluhu. Tento týden mi přišla žádost o zaplacení již zaplacené částky s pěkným navýšením...
Situace je taková že nemám doklad o zaplacení, nikdo si s tím neví rady a přehazují si mě jako horkou bramboru. Na prodejně mohou vyhledat účtenku jen půl roku nazpět a přes linku není nikdo schopen najít podrobnosti o zaplacení ale ani o tom že něco dlužím. Na moje jméno ani rodné číslo u nich prý není veden žádný dluh. Požaduji proto návrh jak situaci řešit. Dlužnou částku 200kč z roku 2012 kdy mi bylo 14let, jsem uhradila minulý rok před nástupem ke společnosti i s nějakým penále ve výši cca 1000kč. Nyní mám platit cca 12000 a mám kvůli tomu zablokovaný účet. Pokud je ve Vodafonu ještě někdo schopný a má pravomoce něco řešit, tak ať se mi prosím ozve - automat mi pomoc nedokáže. Díky Tereza
Vodafone paušál
zaslání kontaktu na kompetentní osobu
|
Tweet |
Stal-li se dluh spotřebitelky splatným v roce 2012 a společnost svůj nárok následně neuplatnila u Českého telekomunikačního úřadu, případně u soudu, mohla by spotřebitelka namítat promlčení tohoto dluhu. Pokud však spotřebitelka dluh uhradila, uznala jej a nemůže žádat vrácení této úhrady.
Byl-li dluh splacen, může spotřebitelka požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splacen a tím pádem i zanikl.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, paní Sodomková,
jak už zmínil dTest, v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci - je třeba ji poslat písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Zároveň můžete také požádat o potvrzení bezdlužnosti. K tomu prosím použijte formulář, který je dostupný na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/617/bezdluznost.pdf.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.