Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25807Zaplacený a nedodaný mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2018, před 6 lety

Hubert Burdich

Znění stížnosti

Dne 11.7.2018 jsem si objednal a týž den zaplatil mobil Xiaomi redmi 4x32GB. Objednávka č. 0722319 i platba mi byla potvrzena.Slibovali dodání nejdéle 1 měsíc. Webové stránky ani žádný kontakt neexistují.Chtěl jsem objednávku stornovat,ale nevím u koho. Burdich


Produkt

Čekám již 6 týdnu na dodání mobilu,který byl již zaplacen. Mobil XIAOMI REDMI 4x32GB


Požadované řešení

Storno objednávky č. 0722319 a vrácení částky 2 909,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2018 10:29, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Dle bodu 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (prostřednictvím e-shopu) před získáním zboží do fyzického držení. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 22:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.