Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrátila jsem firmě Elkan Group poštou šaty dne 18. 7. s vyplněným formulářem k vrácení zboží. Firma nezaslala peníze na uvedený účet. Telefon uvedený na webových stránkách firmy i ve faktuře je stále nedostupný. Dne 9. 8. jsem jim telefonovala, číslo nedostupné, použila jsem tedy téhož dne mail. Ihned reagovali a zaslali opravný daňový doklad s tím, že splatnost vrácení peněz bude k 23. 8. Peníze k tomuto datu nepřišly. Na mé další maily (dotazy, prosby aj.) vůbec neodpověděli.
šaty NUMOCO 198-1 Julie zelené peří, varianta L
Urychlené vrácení peněz na uvedený účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.