Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25812Doručení na jinou poštu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2018, před 6 lety

Anna Valecká

Znění stížnosti

Očekávala jsem zásilku ze zahraničí (už jednou mi ji pošta nebyla schopna doručit a poslala jí zpět, jako "nevyzvednutou" i když jsem se každý týden chodila na Poštu ptát.
Prozíravě jsem si ji dle čísla zásilky hledala, kde je. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že už od 8.8.2018 čeká na poště. Od té doby jsem tam byla 2x (vždy se chodím jednou týdně ptát, jestli mi něco dorazilo, protože jinak se o zásilkách nedozvím) a pokaždý mi tvrdí, že tam nic není.
Vyrazila jsem tedy včera opět vyrazila a opět mi byl balík zapřen (druhý den už se měl odesílat zpět - opět. Trvalo mi asi 15 minut a musela jsem udělat docela randál, než jsem se laskavě dozvěděla, že můj balík je na úplně jiné poště, se kterou nemám nic společného! Moje pošta pod kterou spadám je 180 00 (Sokolovká, Libeň). Balík byl na 19003 (Vysočanská). Na Vysočanký balík našli, vydali a když jsem se zeptala, proč je u nich, řekli mi, že v systému maj zadanou adresu, která pod ně spadá. Ovšem na balíku byla adresa správná (Sokolovská), když jsem na to poukázala, pracovnice jen pokrčila rameny a řekla, že ta špatná adresa je prostě v systému!
Takže to někdo zadal blbě a já kvůli tomu musela letět na uplně jinou poštu, kde jsem nikdy nebyla a málem balík byl odeslán opět odesílateli (do číny! podruhé!). Nikdo mě nijak neinformoval a kdybych se nepídila, balík bych nikdy neviděla.


Produkt

LF402190515CN


Požadované řešení

Chci aby byl potrestán člověk, co zadal do systému chybnou adresu. Chyby se stávají neustále a už mě nebaví to přecházet. Možná, když to konečně někoho trochu zabolí, bude dávat pozor na to, co píše!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 11:18, před 6 lety

Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.

Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě, mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.