Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25813Doručování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2018, před 6 lety

Anna Valecká

Znění stížnosti

Dobrý den,
pošta dlouhodobě nefunguje ohledně doručování balíků. Už několik týdnů (spíše měsíců) musím chodit každý týden na poštu se ptát, zdali tam nemám nějaký balík.
1. Protože pošta zásadně nedoručuje oznámení o uložení balíku/dopisu na poště.
2. Protože o doručení domů si můžu nechat jenom zdát. Jsme stále doma, zvonek funguje, ale nikdy se mi nestalo, že by doručovatel skutečně zkusil balík doručit (zazvonil) - bydlíme zde již rok!
3. Protože i když se chodím pravidelně ptát, balík mi stejně zapřou a odešlou ho zpět jako nedoručený (takhle už by bylo vráceno zpět odesílateli - do Asie - několik balíků!)

Nebaví mě neustále chodit jednou týdně na poštu, čekat hodinu ve frontě jen proto, aby mi řekli, že žádný balík nemaj a v horším případě ho rovnou odeslali zpátky.

Reklamovat na poště jsem zkoušela, ale vždy mě odpálkovali s tím, že reklamovat musí odesílatel (ten je z Asie a rozhodně kvůli tomu nepojede).


Požadované řešení

Chci aby si to tam dali do pořádku. Abych se mohla spolehnout, že mi o balíku dá někdo vědět. Kdyby ho dokonce zvládli i doručit (za což platíme!) bylo by to taky záhadno.
Tahle pobočka pošty funguje katastrofálně už dost dlouho na to, aby se s tím začalo něco dělat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 14:19, před 6 lety

V případě, že zásilka nebyla doručena, je třeba, aby spotřebitelka uplatnila reklamaci dodání. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.