Společnost


ILLY Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25816Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2018, před 6 lety

Milan Říha

Znění stížnosti

Dne 2.8.2018 jsem koupil na chodbě OD TESCO-Praha Zličín mobilní odpařovací
klimatizaci PRO-I za cenu 9990,-kč.Dne 3.8. jsem zjistil nefunkčnost výrobku
(neochlazuje vzduch v místnosti) a obrátil jsem se na D-test s žádostí o pomoc.Byl mi poslán text Odstoupení od KS,který jsem poslal doporučeným dopisem prodejci.Dnes jsem dostal zamítavou odpověď s odkazem na §17 ŽZ,
směrnici EP a č-2011/83/EU v preambulič.22 a pohledu ČOI na stánkový prodej i ustanovení §1831 odst.1 OZ, §1832 odst.4 OZ.
Uvedenou klimatizaci jsem 22.8.poslal na adresu jednatele Milana Černého
(DPD mi sdělilo že na adrese firmy je bytový dům).
Nikdo z uvedené firmy mi nezvedá telefon a na email neodpoví.
Můžete mi prosím poradit jak dál postupovat ?


Produkt

mobilní odpařovací klimatizace PRO-I


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny 9990,-kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 12:05, před 6 lety

I v případech, kdy smlouva byla uzavřena v mobilní provozovně, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy, pokud byl chvíli před jejím uzavřením osloven mimo takovou provozovnu (dle § 1828 odst. 2 písm. a) občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.