Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 2.7.2018 jsem si na zkoušku zaplatila 149,- Kč na měsíc členství v seznamce singles50 od společnosti be2. Čtyři dny před vypršením měsíčního předplatného, jsem podala žádost o zrušení VIP členství. V zápětí mi došel email na úhradu 2527,-Kč za automatické prodloužení členství. Já si pouze na zkoušku zaplatila jen měsíc jeden jak to stránky této společnosti nabízejí.
Před obdržením emailu o úhradě mi nic o případném prodloužení nedošlo. Toto nekorektní jednání ze strany poskytovatele je v rozporu se všemi dobrými mravy.
Tímto žádám o pomoc o zrušení a ukončení členství a storno poplatku 2527,-Kč
Zrušení členství
Storno poplatku 2527,-Kč,ukončení a zrušení účtu na webu be2.cz
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175415298
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Singles50.
Společnost neakceptuje zákazníkovi služby které si předplatil. Ba naopak ,bez jakéhokoliv přešlého upozornění na vypršení předplatného automaticky službu prodlužuje, a tak tímto vznikají tyto problémy.
ID: 175415298
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.singles50.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu (viz prosím také komunikace ze strany oddělení pohledávek z období 01.08 - 27.08.2018),
děkujeme Vám.
Stále trvám na storno poplatku. Zaplatila jsem si měsíc na zkoušku 149,-Kč.Z učtu mi byly strženy dne 2.7.2018. Dne 30.7.2018 jsem požádala o zrušení a ukončení VIP. S tímto jednáním nejsem spokojená, a je nás bohužel více.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 175415298
Dobrý den.
Prémiové členství jste si objednala a uhradila k datu: 30.06.2018; jelikož je Výpověď dle VOP, Potvrzení objednávky a informací, uvedených na platební stránce, potřebné učinit nejpozději 4 dny před datem vypršení stávajícího Prémiového členství, bylo tuto potřebné zaslat nejpozději ke dni: 26.07.2018.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Zrušení a výpověď z VIP jsem zaslala 30.7.2018 formou emailu. Jinak jak je možné že jeden měsíc stojí 149,.Kč,ale 3 měsíce už 2527,-Kč.Jsem ochotna Vám zaplatit tedy 447,- Kč.A tímto bych celou věc ukončila.
ID: 175415298
Dobrý den.
Viz prosím Screenshot platební stránky a Potvrzení objednávky, které Vám byly zaslané ze strany Oddělení pohledávek a v rámci kterých je cena eventuálně prodlouženého Prémiového členství uvedená.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Pokud jste doposud nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,nic mi od společnosti nedošlo,řádně jsem si zaplatila jeden měsíc na zkoušku,aniž by poslali jakou koliv informaci o končíčí placené služb2 a následném automatickém prodloužení.Jsem u jedné seznamky,která tyto služby poskytuje a spotřebitele včas informuje.
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 175415298
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Pokud jste doposud nebyla z jejich strany kontaktována, stane se tak v průběhu nadcházejících týdnů. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Jsem ochotna doplatit 447,- za 3 měsíce i když jsem službu nevyužila.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 175415298
Dobrý den.
Adresujte prosím veškerou korespondenci přímo externí společnosti, která Vás bude kontaktovat.
Jelikož Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek. Případ je již veden u nich.
děkujeme Vám za pochopení.
Celou věc jsem předala právnímu zástupci.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.