Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25820Vynechání autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2018, před 6 lety

Jan Engelhart

Znění stížnosti

Takze dneska rano jsem se vydal s detmi autobusem do usteka. Stavali jsme kvuli tomu v 6 rano, z jiloveho u decina jsme jeli 432 do libouchce, pan ridic ktery s nama jel tak byl tak nervozni a neprijemny ze ani dobre nenamackal kam jedeme. Kdyz jsme prijeli do libouchce tak tam jsme cekali na autobus 452 ale on nejel, tak jsem cekali az pojede dalsi 452 kdyz prijel jsme do neho nastoupili, ridic nam rekl ze az do usteka nejede ze konci nekde jinde i kdyz ten autobus co neprijel tak tam ject mel. Tak my jsme mu to vysvetli a on nam rekl ze ho to nezajima a at vystoupime.


Požadované řešení

Takze vyse firma by mela byt spolehliva a taky by mela mit vice prijemnejsich ridicu a ne ty co ani nepozdraveji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 10:52, před 6 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 10:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.