Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jezdím na trati Lysá nad Labem- Praha každý den a již cele prázdniny jezdí vlak se zpožděním. To se ovšem z každym dalším tydnem prodlužuje. Současný stav je takový ze cestu která má trvat 38 minut jezdím 60 minut tam a 55-60 minut zpátky. Da se říct že mě denně oberete o téměř hodinu mého času. A to znovu opakuji denně kromě víkendu. Ze 4 spoju za hodinu ktere jezdili driv jezdi dva a to tragicky. Nepíšu tuto stížnost ze bych čekala ze se něco zmeni. To opravdu ne. Na trati prý probiha oprava koleji a nádraží asi na třech mistech. Jako cestujicimu me z toho vychází ze na zákazníky kaslete a opravy se naplanuji tak aby se to hodilo drahám nebo správě železnic. Na klienta se nehledi. Musím říct že už se těším na jine dopravce. Konkurence ČD jen prospěje. Pokud se zmůžete alespoň k nějaké akci informujte mne aspoň jak dlouho to ještě bude trvat abych věděla kolik Volného času Vám ještě budu muset obětovat. Rohošková
Aby vámi uváděné údaje aspoň někdy odpovídali skutečnosti
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.