Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13.8.2018 mi byly zaslány 2 balíky z Německa. Jeden z nich byl doručen 15.8.2018, druhý je stále někde na cestě (23.8.2018 večer). Dle historie zásilky 17.8.2018 zásilka nebyla doručena, údajně byl dohodnut jiný termín (nevím jaký a hlavně s kým).
Dále údajně 20.8.2018 měla být zásilka doručována, měla jsem telefonát, který jsem však nepřijala a když jsem volala, nikdo mi telefon nevzal a již se nikdo neozval,od té doby žádný telefonát, žádná SMS a žádné oznámení ve schránce.
20.8.2018 12:19 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení - schránka je zřetelně označena a doma byl přítel, pohyboval se na zahradě, určitě by reagoval na auto.
22.8.2018 10:35 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - zanecháno oznámení - opět přítel byl doma, ve schránce opět žádná zpráva.
23.8.2018 - žádné doručení ani pokus, přestože jsem telefonovala na infolinku ppl.
Zajímalo by mě, proč telefonicky nebo SMS zprávou nemůže být předem domluveno předání zásilky a kde se zásilka v současné době nachází...
Děkuji Fialová Taťána
Žádám o doručení zásilky.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.