Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
Na portálu Viagogo.com jsem si dne 29. 5. 2018 koupila 2 lístky na Eminema, který se konal 10. 7. 2018 v Hannoveru. Za oba lístky jsem zaplatila 13.614,- kč (514,02 eur). Lístky mi ale domů nepřišly. Když jsem po nich začala pátrat, zjistila jsem u dopravce UPS, že se přes týden nehnuly z místa, a visí v německém depu, přestože mě firma viagogo mailem informovala, že mám lístky ve schránce, nebo u sousedů (což mi přijde docela nehorázné dát balíček v této hodnotě někomu jinému než adresátovi). Obrátila jsem se tedy na firmu UPS, která sama uznala, že se lístky ztratily, a že budou o věci informovat Viagogo.com.
Dne 27. 6. 2018 jsem obdržela od Viagogo.com tyto maily.
13:33 (v překladu)
Milá Petro,
Po šetření jsme byli od kurýrní společnosti informováni, že vaše vstupenky byly ztraceny. Vzhledem k tomu, že jste nadále pokrytí zárukou viagogo, pokusíme se najít náhradní lístky, které vám nebudou mít žádné dodatečné náklady. Až budeme mít k dispozici vstupenky, budeme vás okamžitě kontaktovat.
Nemáme-li být schopni najít vhodnou náhradní lístky včas na akci, poskytneme vám plnou náhradu.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Používáme světové dodavatelské společnosti, abychom zajistili, že vstupenky dostanou kupující včas na události a selhání dodávky jsou extrémně vzácné
15:37
Je nám velice líto, ale prodejce nebyl schopen vstupenky dodat podle Vaší původní objednávky.. Vaši platební transakci jsme proto zrušili a vrátíme Vám plnou cenu ve výši €514.02.
Vrácení peněz provedeme stejnou platební metodou, jakou jste původně použili za účelem nákupu vstupenek. Vrácení peněz na Váš účet proběhne do 10 dní (včetně).
viagogo je internetová platforma, díky níž mohou prodejci vstupenek oslovit zákazníky. Prodejci vstupenek mohou být jak jednotlivci s volnými vstupenkami, tak mezinárodní pořadatelé akcí.
V případě, kdy prodejce není schopen vstupenky, které inzeroval k prodeji, dodat, zasáhneme a pokusíme se Vám najít náhradu srovnatelnou z hlediska kategorie a ceny. I navzdory našemu maximálnímu úsilí může výjimečně dojít k situaci, kdy podobná náhrada není k dispozici. V takovém případě nedostane prodejce zaplaceno a zákazníkům vrátíme peníze v plné výši.
Kromě vrácení peněz v plné výši Vám během následujících 72 hodin jako omluvu zašleme dárkový kupón, který budete moci využít při Vašem dalším nákupu na stránkách viagogo. Tento kupón zašleme na Vaši e-mailovou adresu spolu s informacemi o výši kupónu a jak jej použít.
Děkujeme Vám za Vaši spolupráci a porozumění a omlouváme se za potíže, které tato situace případně způsobila.
Žádné peníze ale nepřišli. Proto jsem Viagogo kontaktovala znovu (24. 7. a 26. 7.), odpovědi stále stejné: děkujeme, že jste se ozvala, věc ihned prošetříme. Ale opět se nic nedělo. 9. 8. 2018 jsem jim napsala, že situace už začíná být nepříjemná a pokud se včas nevyřeší, obrátím se na ČOI. 10. 8. mi odpověděli, že peníze odeslali a budou na mém účtu do pěti pracovních dnů. Marně jsem se radovala, je 23. 8. 2018 a můj účet zeje prázdnotou. Prosím, už jsem úplně bezradná. Dnes jsem dokonce zjistila, že mi nepomůže ani ČOI, protože firma Viagogo nemá sídlo v EU. Mám vůbec ještě nějakou možnost dostat peníze zpět? Moc vás prosím o pomoc.
Akce: Eminem, Vstupenka/y: Sekce Front of Stage 2, Řada , (2 Vstupenka/y), Místo konání: Messegelände, úterý 10. července 2018, 19:00
Získat své peníze zpět.
|
Tweet |
Smluvní strana, která nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném čase, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splněním peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení.
Nesplní-li společnost svůj závazek dobrovolně, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost má své sídlo ve Švýcarsku. Spotřebitelka by mohla zvážit podání podnětu dozorovému orgánu nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.