Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den v červenci jsem u vas na pobočce v melniku ,uzavřel smlouvu na sat.tv a slecna ktera to semnou uzavirala to spletla a tu smlouvu priradila k jine fakturační skupine.U vaší fyrmy mam hodne čísel a 2 fakturacni skupiny . prosim aby sat.tv byla zařazena na fakt.skupinu 54446752 a ne fakt .skupine 54310371. za kladne vyrízenou žadost dekuji Blaha
sat.tv
odebrat uctovani sat.tv s fakturačni skupiny 54310371 a priřadit na fakturacni skupinu 54446752.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.