Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 16.4.2018 zakoupeny boty na prodejně v Ostravě, CHEROKEE 2 1/18
cena 999 Kč
i přes malé používání praskly podrážky na obou dvou botech v páru stejně.
100% problém výrobku - prasklé podrážky - a tím pádem deformace vnitřní části boty.
reklamece 2404 ze dne 5.8.2018
16.8.2018 ..... neuznaná reklamace, z důvodu že těch vad je více a proto
ta podstatná která vznikla - prasklá podrážka vyvolala i další závady v botě a trvám na tom že se jedná o nekvalitní výrobek
s nárokem na reklamaci / vrácení peněz a nebo výměna výrobku za nový kvalitnější/
co jsem podnikl - jelikož na teto prodejně je to již druhý případ s problémem kdy podrážky nemají správné vlastnosti spojil jsem se s redakcí
černé ovce a chci daný problém řešit dále.
Kovář
2149291, cherokee 2 2/18, 1ks, č. bonu 140778, cena 999kč, prodej 16.4.2018
dané zboží se nedá opravit
věřím že se jednalo jen o jeden výrobek který neplnil své kvality a souhlasím s výměnou za nové
V případě že tento problém se vyskytl u více bot dané značky žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.