Společnost


EnTrade CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25833Stížnost platnosti smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2018, před 6 lety

Jaroslav Trunda

Znění stížnosti

Jmenuji se Jaroslav Trunda a píši z pověření paní Boženy Tomáškové.
17.8.2018 jí přišel dopis od En Trade CZ, s.r.o., že vnějaké aukci odběrného
místa se stala společnost Utylis Energie s.r.o. Jelikož mi tvrdí že nikomu nic nepodepsala ani nedala žádný souhlas po telefonu, nabývám dojmu, že jde o podvodnou manipulaci a nekalé jednání energetické společnosti.Následuje instrukce že nesmí uzavřít smlouvu s jiným dodavatelem a že se vystavuje riziku smluvní pokuty! Jen na objasněnou:Je jí 80 roků,již 4. roky je imobilní a od února se léčí na onkologii s rakovinou vaječníků. Plyn má
u společnosti Bohemia a elektřinu u Centropolu. Je na snadě že za těchto okolností nechce nic měnit. Proto Vás prosím o prozkoumání této žádosti
a nechali sestřenici v klidu dožít. Děkuji: Trunda Jaroslav
sídlště svobody 3504/5
79601 Prostějov


Požadované řešení

Zrušit pomyslnou smlouvu bez smluvní pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2018 09:49, před 6 lety

Pokud byla smlouva uzavřena bez toho, aby spotřebitel projevil vůli být smlouvou vázán, jedná se o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží a spotřebitele by taková smlouva nezavazovala.

Plnila-li společnost bez objednávky, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 17:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.