Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25836Ztracený balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2018, před 6 lety

Radomír Flek

Znění stížnosti

Objednal jsem si balíček. Byl vyexpedován v Uh. Brodu. Sledování zásilky skončilo tím, že balíček se ztratil.
Informace o Vaší zásilce NB1265000300C
English version follows.

Vážená zákaznice, Vážený zákazníku,

dne 20.8.2018 jsme převzali do přepravy na Balíkovnu Vaši zásilku NB1265000300C od odesílatele Mikaton s.r.o.. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, budeme Vás informovat prostřednictvím e-mailu nebo SMS. S návštěvou Balíkovny prosím vyčkejte nejprve na uvedenou zprávu.

Informace o Vaší Balíkovně:

Nádražní 118/7
60200 Brno 2

Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 20:00
Út 8:00 - 20:00
St 8:00 - 20:00
Čt 8:00 - 20:00
Pá 8:00 - 20:00
So 8:00 - 15:00
Ne 8:00 - 19:30

Tel.: 954260200

Balíkovna je součástí vybraných poboček a dep České pošty.

Pohyb zásilek můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.

Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.

S přáním příjemného dne

Vaše Česká pošta


Produkt

Informace o Vaší zásilce NB1265000300C English version follows. Vážená zákaznice, Vážený zákazníku, dne 20.8.2018 jsme převzali do přepravy na Balíkovnu Vaši zásilku NB1265000300C od odesílatele Mikaton s.r.o.. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, budeme Vás informovat prostřednictvím e-mailu nebo SMS. S návštěvou Balíkovny prosím vyčkejte nejprve na uvedenou zprávu. Informace o Vaší Balíkovně: Nádražní 118/7 60200 Brno 2 Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky: Po 8:00 - 20:00 Út 8:00 - 20:00 St 8:00 - 20:00 Čt 8:00 - 20:00 Pá 8:00 - 20:00 So 8:00 - 15:00 Ne 8:00 - 19:30 Tel.: 954260200 Balíkovna je součástí vybraných poboček a dep České pošty. Pohyb zásilek můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.


Požadované řešení

Potrestat toho kdo je zodpovědný za práci, která nedělá poště dobrou reklamu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2018 08:16, před 6 lety

Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.