Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25838Neodeslání zboží, které je skladem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2018, před 6 lety

Zuzana Jeřábková

Znění stížnosti

Zdravím Vás. Na dostupnost v eshopu rostoucí jídelní židličky Safety jsem čekala skutečně dlouho. Po měsíci jsem stránku kontrolovala každý den. Ledva se objevila židlička skladem do 4 dnů, objednala jsem - 10. 8. 2018. Dne 15. 8 .2018 (tj. 4. pracovní den od objednávky) mi přišla "skvělá zpráva", že zboží je zabalené a připravené k odeslání. Systémově je zboží odeslané. Přes sledování zásilky na eshopu zjistím, že od 15. 8. 2018 je zboží ve svozovém depu. Po kontaktu PPL služby jsem se dozvěděla, že je zatím vytvořena jen objednávka na vyzvednutí zboží a Lidl zboží fyzicky nepředal. Dobře, hledám kontakt na infolinku Lidlu. Našla jsem pouze kontaktní formulář. S popisem dané situace a jasným dotazem - kde je moje zboží, mi bylo zodpovězeno zcela mimo můj dotaz - logistická chyba, až zboží obdrží dopravce, mohu jej čekat do 3 prac. dnů.. bla bla bla. Píši odpověď, že dotaz zněl jinak - kde moje zboží je a kdy ho mohu očekávat? Na což mi přišla ještě kratší odpověď se stejným zněním, jen už nebyla zmiňována logistická chyba. Mě ale nezajímá, jak bude postupovat dopravce, až balíček převezme! Píši další dotaz s tím, že pokud není pracovnice kompetentní mi toto zjistit nebo sdělit, chci kontakt na kompetenentí osobu,příp. nadřízeného. Přišla krátká odpověď, že je můj dotaz postoupen na příslušné pracoviště. A já opět nevím, s kým mám jednat, abych se něco dozvěděla.
Je 24.8.2018 - 9 dní po tom, co v systému máte uvedeno, že zboží je odeslané. Co se děje mi nikdo nesdělil, židle v eshopu stále skladem je.

Jsem velmi rozezlena na naprostou neschopnost odeslat zboží, ale také na nekompetentnost hotline! Pochopím, že se mohou vyskytnout problémy. Zboží nemusí být skladem, i když eshop ukazuje, že ano.. Čekala bych ale, že se tuto informaci dozvím a že nebude v systému uvedeno zboží jako odeslané (snad aby to papírově sedělo), ale já budu reálně čekat měsíc, že někdo zvedne zadek, najde balík a předá ho PPL dopravci, který je ve skladech určitě jednou denně...

Děkuji za vyjádření, s pozdravem Zuzana Jeřábková


Požadované řešení

Vysvětlení chyby, proč nebylo zboží expedováno, ačkoliv v systému je zadané jako odeslané. Urgentní odeslání!

Omluvy si nechte. Už jen to, jak mi hotline automaticky děkuje za stížnost je divné....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 12:52, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2018 13:03, před 6 lety

Dobrý den, paní Jeřábková,

je nám líto, že jste na zásilku musela tak dlouho čekat. Vaši stížnost jsme samozřejmě neprodleně předali odpovědným kolegům, kteří nám potvrdili, že k Vám židlička již dorazila.

Věříme, že se jednalo o ojedinělou záležitost a příště již bude vše v pořádku.

Přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 22:52, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:31, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.