Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2584Neuznana 3. stejna reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Zuzana Svagrova

Znění stížnosti

6/2012 jsem koupila Krovinorez Profi 1800, benzinovy. Pri prvnim pouziti nastartoval, pri druhem ne - ulomil se kousek startovaciho zarizeni uvnitr. Dala jsem ho na reklamaci s pozadavkem opravy nebo vymeny, byla vyrizena opravou (6/2012). Situace se opakovala, 2. reklamace toho sameho byla opet vyrizena opravou (8/2012).
Jiz jsem krovinorez nepouzivala (konec sezony). V cervnu 2013 se situace opakovala - ulomeny kousek ve starteru. Krovinorez jsem dala na reklamaci a zadala vraceni penez. Reklamace nebyla uznana z duvodu, ze jsem nepostupovala v souladu s navodem k pouziti, presto byl vyrobek opravena bylo mi doporuceno pouzivat predepsany michaci pomer pohonne smesi.
Oprava byla provedena bez meho souhlasu, s vysvetlenim u ktereho nevidim souvislost s problemem a pohonnou smes, kterou jsem pouzila, nebyla nijak testovana.
Snazila jsem se dohodnout se spolecnosti (na zaklade rady k postupu od poradny dTest)- jak s reklamacnim technikem, tak jsem psala do sidla spolecnosti, ale bez zadne reakce.


Produkt

Krovinorez Profi 1800


Požadované řešení

Vraceni kupni ceny krovinorezu - 2490 Kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 12:15, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnu, je prodejce povinný takové zamítnutí i řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Takové odůvodnění by mělo vysvětlit, jak k vadě došlo. V případě, že kupující nesouhlasí s odůvodněním prodejce, může si nechat vypracovat znalecký posudek a tím odůvodnění, tedy i řádné vyřízení reklamace rozporovat.
Zároveň prodejce není oprávněn do výrobku v případě zamítnutí reklamace jakkoli zasahovat. V rámci reklamace je zmocněn k pouhému posouzení, případně záruční opravě. Mimozáruční oprava bez svolení vlastníka věci je buď neoprávněným zásahem do vlastnického práva nebo uznanou reklamací vyřízenou opravou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 13:02, před 11 lety

Společnost TV PRODUCTS CZ s.r.o. se nerozhodla reagovat na podané stížnosti. Z tohoto důvodu budou stížnosti uzavřeny pro nereakci subjektu.
V případě, že spotřebitel má zájem dále spor řešit, bude nutné obrátit se na příslušný soud a podat žalobu. V rámci soudního řízení doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta např. prostřednictvím stránek www.cak.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnost předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.