Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předobjednal jsem Samsung Galaxy Note 9, v úterý 21.8.2018 s tím, že bude telefon dodán v pátek 24.8.2018 kurýrem. V pátek přišla sms, že děkují za vložení objednávky. V tu chvíli bylo jasné, že telefon nedorazí. Jel jsem proto na pobočku v Mladé Boleslavi. Chtěl jsem objednávku zrušit, jelikož dodávka v pondělí a později je pro mě nepřijatelná, z důvodu nepřítomnosti! Na pobočce mi řekli, ať objednávku zruším, že přijdou odpoledne telefony na prodejnu, kde si ho můžu koupit. Jel jsem tedy už po třetí na pobočku a chtěl telefon zakoupit také na splátky s prodloužením smlouvy a změnou tarifu. Po zadání do systému jsme zjistili že to nelze, jelikož tuto možnost stále blokuje předchozí objednávka. Do této chvíle nebyl NIKDO schopen tuto objednávku odblokovat, aby bylo možno dokončit koupi na pobočce. Jsem věrným zákazníkem už 19 let, ale vážně teď uvažuji o odchodu ke konkurenci s celou rodinou. Jsem velice nespokojen,rozčarován a rozezlen, že po 18 hodině není člověka, který by byl schopen toto vyřešit !!!
Taková firma by si toto podle mě neměla dovolit! Pohotovost kompetentního pracovníka funguje v daleko menších firmách! Berte na vědomí, že toto posílám i na mateřskou firmu v německu.
Objednávka č. 7897426618
Odblokovat objednávku ze systému!!!
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.