Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25844Neschopnost odblokovat zrušenou zakázku ze systému a tím znemožnění koupi nového telefonu na prodejně.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2018, před 6 lety

Milan Grmolenský

Znění stížnosti

Předobjednal jsem Samsung Galaxy Note 9, v úterý 21.8.2018 s tím, že bude telefon dodán v pátek 24.8.2018 kurýrem. V pátek přišla sms, že děkují za vložení objednávky. V tu chvíli bylo jasné, že telefon nedorazí. Jel jsem proto na pobočku v Mladé Boleslavi. Chtěl jsem objednávku zrušit, jelikož dodávka v pondělí a později je pro mě nepřijatelná, z důvodu nepřítomnosti! Na pobočce mi řekli, ať objednávku zruším, že přijdou odpoledne telefony na prodejnu, kde si ho můžu koupit. Jel jsem tedy už po třetí na pobočku a chtěl telefon zakoupit také na splátky s prodloužením smlouvy a změnou tarifu. Po zadání do systému jsme zjistili že to nelze, jelikož tuto možnost stále blokuje předchozí objednávka. Do této chvíle nebyl NIKDO schopen tuto objednávku odblokovat, aby bylo možno dokončit koupi na pobočce. Jsem věrným zákazníkem už 19 let, ale vážně teď uvažuji o odchodu ke konkurenci s celou rodinou. Jsem velice nespokojen,rozčarován a rozezlen, že po 18 hodině není člověka, který by byl schopen toto vyřešit !!!
Taková firma by si toto podle mě neměla dovolit! Pohotovost kompetentního pracovníka funguje v daleko menších firmách! Berte na vědomí, že toto posílám i na mateřskou firmu v německu.


Produkt

Objednávka č. 7897426618


Požadované řešení

Odblokovat objednávku ze systému!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 10:30, před 6 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.