Společnost


Turbado.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25846Lživé smlouvy/prodej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2018, před 6 lety

Marcel Tesařík

Znění stížnosti

Společnost prostřednictvím BONUSU ZDARMA na e-shopu podsunuje pronájem produktu místo prodeje.
Daný bonus zmiňuje pouze prodloužení záruky o 3 měsíce, stvrdíte tím ,ale že zboží chcete pronajmout, nikoliv koupit. Nikde to není uvedeno, až když budete pročítat obchodní podmínky, tak se to dočtete.
Pokud však BONUS nezaškrtne, jedná se normálně o prodej.

Chci tímto varovat ostatní před podvodem a aby jste do dané společnosti rýpli.

Díky.

Prsk


Produkt

Klamavý BONUS v potvrzení koupě v E-shopu


Požadované řešení

Varujte před nimi.
Nandejte jim to.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 22:59, před 6 lety

Obecně platí, že obchodní podmínky připojené ke smlouvě jsou její součástí, a tedy jsou závazné pro obě smluvní strany. V daném případě, kdy internetová stránka vypadá jako běžný e-shop, který zboží prodává, ale ve skutečnosti jej pouze pronajímá, se může jednat o klamavé konání, neboť se spotřebitel, kromě obchodních podmínek, nedozvídá, že se jedná o nájem.

Zda je jednání společnosti klamavé, či nikoliv, může posoudit Česká obchodní inspekce a udělit za klamavé praktiky sankci. Podnět k prošetření může spotřebitel podat zde: https://www.coi.cz/podatelna/

V případě, že by byl spotřebitel uveden společností v omyl, bylo by právní jednání učiněné v omylu od počátku neplatné, jinými slovy by se na smlouvu hledělo, jako by vůbec nebyla uzavřena. V takové situaci spotřebitel vrátí prodejci převzaté zboží a prodávající spotřebiteli zaplacenou částku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 11:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.