Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
"Vážený zákazníku,
dnes jsme převzali od odesílatele zásilku, kterou Vám doručíme již tuto sobotu."
...
"Nebudete doma v sobotu k zastižení?
Svou zásilku si nově nechte doručit do PPL ParcelShopu, kde si ji můžete vyzvednout v otevíracích hodinách, kdykoliv se Vám to bude hodit."
Rano jsem volal na callcentrum (9:58) a byl ujisten, ze maji moje t.c. od odesilatele zasilky a ze mi prijde sms s upresnenym casem doruceni, ze naklad probiha mezi 7-10h. Ve 13:00 bez sms, jsem volal do callcentra a bylo mi sdeleno, ze se moje zasilka nebude v sobotu dorucovat "z kapacitnich duvodu". Takze:
1. v 9:58 jeste nikdo nevedel ze se moje zasilka nedostala na doruceni "z kapacitnich duvodu"
2. nikdo se neobtezoval mne informovat, ze sobotni doruceni se nekona
3. zasilku neni mozne si prevzit alespon osobne
4. absolutne neproskoleny personal na callcentru - az 4ty pracovnik na 4ty telefonat se mne omluvil za neprijemnosti a za to ze jsem menil plany na vikend prave kvuli "sobotnimu" doruceni", ktere ani neverim, ze probiha (neni to poprve, co mi v sobotu nic nedoslo)!
(NE)dorucovani
Zadne.
Mate absolutni zmatek v technologickem procesu dorucovani, informovani, moznosti sledovani zasilky, zastaraly web, neprofesionalni customer support.
Divim se, ze s takovym pristupem k zakaznikovy si Vase sluzby nekdo jeste objednava. Dokonce se domnivam, ze ono "sobotni dorucovani" vyuzivate jako konkurencni vyhodu proti ostatnim prepravcum, ktery toto neumoznuji a ve skutecnosti k zadnemu sobotnimu dorucovani nedojde (jedna se o dorucovani v centru Brna, ne male vesnicky na kopanicich...). Pokud teda NEMATE KAPACITU uvital bych minimalne informacni email rano, s upresnenim dne doruceni, jelikoz tim padem v predchozim emailu lzete.
Resp. je mi to uz asi jedno. Nikdy vic. Odted nakupuju jen v eshopu, ktery nenabizi pouze "PPL nebo Ceskou Postu".
Preji krasny den.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.