Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den 27.2.2018 jsem měl nehodu na zledovatělé vozovce jsem vjel ze srázu mezi stromy v zápětí mě vytáhlo vozidlo silniční údržby nevolal jsem policii (asi nejvetší chyba) druhý den jsem událost nahlásil po cca 14 dnech přijel technik ,který událost odhadl na 400 tisíc u automobilu v hodnotě 150 tisic.Od té doby po nezpočtu urgencí a stižností se ze strany pojišťovny dozvím jen že případ neustále šetří. Byl jsem nucen koupit nové auto a havarované stojí pod plachtou.
Havarijní pojištění České pojištovny
Nevim jak dále postupovat jestli věc řešit soudně nebo nadále čekat na vyřešení pojištovnou. Podle mého to má pojišťovna za pojistný podvod tak ať mě obviní ať už se to někam pohne. Auto jsem schopen opravit za 80 tisic.
|
Tweet |
Společnost je povinna zahájit bez zbytečného odkladu po oznámení pojistné události šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu její povinnosti plnit. Šetření je skončeno sdělením jeho výsledků spotřebitelovi. Na žádost spotřebitele mu společnost v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí.
Nelze-li ukončit šetření nutná k zjištění pojistné události, rozsahu pojistného plnění nebo k zjištění osoby oprávněné přijmout pojistné plnění do tří měsíců ode dne oznámení, společnost spotřebitelovi sdělí, proč nelze šetření ukončit. Požádá-li o to spotřebitel, sdělí mu společnost důvody v písemné formě. Společnost poskytne spotřebitelovi, který uplatňuje právo na pojistné plnění, na jeho žádost na pojistné plnění přiměřenou zálohu (to neplatí, je-li rozumný důvod poskytnutí zálohy odepřít).
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelovi nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Štolcare,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k novému prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den situace je stále stejná asi před dvěma dny přišlo :
Vyřízení Vaší stížnosti týkající se události č. 6465529 vyžaduje detailnější šetření. O jeho průběhu Vás budeme informovat nejpozději do 24. 10. 2018.
Vše již řeším prostřednictvím právního zástupce.
Nevím jestli to je normální postup pojišťovny ale když hledáte obdobné případy na internetu převažuje právě Česká pojištovna totéž při krácení pojistného plnění.
Kudy chodím všude o případu mluvím a díky mě príšla pojišťovna o spoustu klijentů jak z řad rodiny tak přátel.
Chci aby se o praktikách ČP dozvědělo co nejvíce lidí.
Děkuji za prostor.
Vzhledem k tomu, že prostřednictvím portálu VašeStížnosti.cz bohužel nelze dospět k vyřešení věci, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Hodnocení: