Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, požaduji zrušení prémiového členství na internetové stránce c-date.com. Dne 7.7.2018 jsem na zkoušku zakoupil na 1 měsíc prémiové členství a nyní jsem na účtě zjistil stržení vysoké částky za automatické prodloužení, bez nějakého upozornění. ID účtu je KBJTYO58. e-mail: gore.cl@seznam.cz. Moje chyba, že jsem naletěl této společnosti, ale už si nepřeji dále mít účet na této seznamce a hlavně další prodlužování a placení.
C-date: prémium účet, ID: KBJTYO58. e-mail: gore.cl@seznam.cz
Okamžitě zrušit PRÉMIUM účet a jeho následné prodlužování.
|
Tweet |
Smlouvu o placeném členství je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175776906
Dobrý den.
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 07/02/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Profil deaktivovat nelze, v nastavení je již od počátku následující sdělení: "K dnešnímu dni žel ještě nemáte vytvořený přístup ke všem profilovým nastavením. Jakmile bude Vaše úhrada zpracovaná, bude možné provést požadovanou změnu Vašeho členství. Za všechny vzniklé potíže se Vám velice omlouváme." a kolonka deaktivovat profil zde není. Hlavně, že jste si strhli peníze aniž by bylo možné v minulosti prémiové členství využít. Nyní již ho stejně využívat nechci.
ID: 175776906
Dobrý den.
Váš profil byl deaktivovaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: