Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Před platil sem si členství na 1 měsíc za 149,-. Chodeji mi platby 2.247kč. Prosím o ukončení smlouvy. Děkuji za vyřízení mého požadavku. Děkuji.
A ještě bych chtěl tímto poděkovat. Přítelkyni sem našel a již nebudu využívat vaší seznamky. Tímto bych byl rád, kdyby šlo o zrušení mého VIP účtu a profilu. Děkuji. T. Bruna.
Byl bych rád kdyby se vše zrušilo. Děkuji.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 158736104
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 06/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den. Dekuji. Jen se chci zeptat,to členství musím platit jeste do toho 6.11.2018? Dekuji za odpoved. T.B.
ID: 158736104
Dobrý den.
Nikoliv - Vaše Prémiové členství je již do 06/11/2018 v plné výši uhrazené.
Dobrý den. Tak to je dobře. Ani nevim jak bych Vam podekoval. V každem pripade mnohokrat dekuji. S pozdravem Tomáš Bruna. Zlatnictvi hodinařství Slany.
Stížnost na základě výše uvedeného uzavíráme.