Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25867Neoznámení uložení zásilky na poště Slivenec a následné nepříjemné jednání pracovnice pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 minut 1 sekunda

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2018, před 6 lety

Nadia Mrnousova

Znění stížnosti

Vážení,

nikdy v životě jsem nenapsala stížnost, vždy se snažím pochopit lidi,kteří pracují ve službách. To že nejsou doručovány oznamovací lístky, že doručovatel nezvoní, a tudíž zásilku neobdržíte, přesto, že jste celý den doma, je zcela běžná praxe. Je to smutné a je to o lidech. Zásadně využívám služby konkurence, která volá, pošle SMS.

Má stížnost se týká chování lidí na České poště na pobočce Slivenec. Přestože zaplatíte za internetové doručování přes stokorun a zásilka se toulá po oblastech českých, dostává se Vám na poště nepříjemného jednání. Vítá Vás nepříjemná tvář, která místo omluvy a řešení, kdy zoufalá hledáte očekávaný a zaplacený balík se Vám dostává nepříjemné odpovědi:"Nevím, když máte problém, stěžujte si na Barrandově." Musím říct, že člověka v té chvíli více naštve tato reakce, než nedoručený balík.

Stížnost podávám až po několikáté opakované zkušenosti, kterou jsem popsala výše. Dle reakcí zákazníků na poště vím, že to není pouze moje záležitost. A protože jsou ve Slivenci i pracovníci, kteří jsou příjemní, budu adresná. Jedna z pracovnic, která opakovaně tyto odpovědi poskytuje, se jmenuje Adéla Nohejlová.


Požadované řešení

Prosím proškolte své pracovnice, že jsou zde kvůli službám občanům, za které občané platí. Jedná se o mladé pracovnice, které by si měly uvědomit, že úsměv a příjemné chování nic nestojí. Nemají-li ani úctu ke starším lidem, pak nemají ve veřejných službách co dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 09:14, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.