Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
V srpnu 2017 jsem zakoupla mobilní telefon Sony Xperia M4 ,zánovní,ale prý funkční.
Kupovala jsem ho protože na dovolené fotím pod vodou a již jeden jsem měla a byla s výrobkem spokojená. Takže byl jako záložní mobil a moc jsem ho nepoužívala. Teď,když jsem hi chtěla využít a začala jsem stahovat aplikace,mobil hlásil,že má plnou paměť.
Potřebuji běžné aplikace,mapy seznam ,WhatsUp,překladač.
Odnesla jsem mobil na reklamaci a oni mi odepsali,že mobil má poškozený operační systém od aplikací třetích stran.
Je potřeba přehrát SW ale na to se nevztahuje záruka,tudíž to buď zaplatím,nebo MT neopraví.
Jedná se o MT Sony Xperia M4sériové číslo SOM035a2e:354512072885292
Vzhledem k tomu,že si nejsem vědoma,jak bych běžným užíváním mohla poškodit operační systém,ideální by byla výměna mobilního telefonu.
V tom horším případě oprava MT v záruční lhůtě.
Děkuji
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.