Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#2587Mincovní obchod Plzeň

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Irena Sochorová

Znění stížnosti

Hezký den,
prosím o radu,muž zrušil odebírání z mincovního obchodu,přebírání mincí,které chodily bez podpisu do schánky..Dnes dostal druhou upomínku na zapacení 2.770,-Kč.,Pokuď by to nezaplatil hrozí,mincovní obchod,že to dá dál....Nevíme co máme dělat.Manžel volala do mincovního obchodu,ale nic nevyřešil.....
Moc děkuji za radu a přeji Vám jen slunéčkové dny Irena Sochorová


Požadované řešení

prosíme o radu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 14:17, před 11 lety

V tomto případě, pokud má spotřebitel potvrzeno, že odeslal odstoupení od smlouvy, jedná se již o nevyžádané zboží. Zároveň, pokud bylo cokoli doručováno obyčejnou poštou, bez jakéhokoli dokladu o převzetí spotřebitelem, nemůže prodejce prokázat, že zboží dodal, tudíž by neměl nárok ani na platby.
Pokud by došlo k vyhrožování exekucí, je to dle § 4 exekučního řádu protizákonné. K samotné exekuci nemůže dojít bez soudního rozhodnutí. Soud by se zabýval tím, zda bylo zboží dodáno a zároveň by bral v úvahu fakt, že již bylo od smlouvy odstoupeno.
Dle nám doposud poskytnutých smluv dochází k objednávce jedné mince, i když není na zadní straně zaškrtnuto políčko s nesouhlasem s koupí celé kolekce.
To dovozujeme z několika důvodů: Smlouvy se neuzavírají s nevyjádřením nesouhlasu, ale pouze s vyjádřením souhlasu, zároveň u nám dostupných objednávkových listů nebylo zboží ani cena celé kolekce nijak specifikována, tudíž nebyly naplněny náležitosti kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2014 13:35, před 10 lety

Vážená paní Sochorová,

k přepracováni záležitosti je nutné nám sdělit celé jméno, adresu a zákaznické číslo Vašeho muže.

Rádi jsme Vám k dispozici na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili a vyřešíme záležitost ke spokojenosti obou stran.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 19:49, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.