Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hezký den,
prosím o radu,muž zrušil odebírání z mincovního obchodu,přebírání mincí,které chodily bez podpisu do schánky..Dnes dostal druhou upomínku na zapacení 2.770,-Kč.,Pokuď by to nezaplatil hrozí,mincovní obchod,že to dá dál....Nevíme co máme dělat.Manžel volala do mincovního obchodu,ale nic nevyřešil.....
Moc děkuji za radu a přeji Vám jen slunéčkové dny Irena Sochorová
prosíme o radu
|
Tweet |
V tomto případě, pokud má spotřebitel potvrzeno, že odeslal odstoupení od smlouvy, jedná se již o nevyžádané zboží. Zároveň, pokud bylo cokoli doručováno obyčejnou poštou, bez jakéhokoli dokladu o převzetí spotřebitelem, nemůže prodejce prokázat, že zboží dodal, tudíž by neměl nárok ani na platby.
Pokud by došlo k vyhrožování exekucí, je to dle § 4 exekučního řádu protizákonné. K samotné exekuci nemůže dojít bez soudního rozhodnutí. Soud by se zabýval tím, zda bylo zboží dodáno a zároveň by bral v úvahu fakt, že již bylo od smlouvy odstoupeno.
Dle nám doposud poskytnutých smluv dochází k objednávce jedné mince, i když není na zadní straně zaškrtnuto políčko s nesouhlasem s koupí celé kolekce.
To dovozujeme z několika důvodů: Smlouvy se neuzavírají s nevyjádřením nesouhlasu, ale pouze s vyjádřením souhlasu, zároveň u nám dostupných objednávkových listů nebylo zboží ani cena celé kolekce nijak specifikována, tudíž nebyly naplněny náležitosti kupní smlouvy.
Vážená paní Sochorová,
k přepracováni záležitosti je nutné nám sdělit celé jméno, adresu a zákaznické číslo Vašeho muže.
Rádi jsme Vám k dispozici na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili a vyřešíme záležitost ke spokojenosti obou stran.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis ČMO
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.