Společnost


E.ON Energie, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25876Neopravnene vystaveni sankce za predcasne ukonceni smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 minut 28 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2018, před 6 lety

Martin Rak

Znění stížnosti

V breznu 2018 jsem zadal prechod k novemu dodavateli energii, spol. Europe Easy Energy, s tim, ze smlouva u stavajiciho dodavatele e-on konci 30.6 2018
s vypovedni lhutou 3 mesice.

K novemu dodavateli jsem opravdu presell od 1.7.2018 bez jakehokoli upozorneni na nejaky problem od spol. eon.

Po 3 tydnech u noveho dodavatele mi dosla faktura od spolecnosti eon na 5500,- za poruseni smluvnich podminek, coz se jiste nestalo.

Kontaktoval jsem tedy spolecnost eon, za ktere konkretni poruseni smluvnich podminek mi uctuji 5500,- Poprve mi bylo receno ze novy dodavatel podal vypoved pozde, a je to jejich chyba, obratil jsem se tedy na noveho dodavatele, zda je to pravda, bylo mi receno, dokonce pisemne potvrzeno, ze je vse urcite v poradku, kontaktoval jsem tedy znovu eon, bylo mi sdeleno ze sice schvalili prechod k novemu dodavateli, ale ze 15.6 novy dodavatel zaslal zpetvzeti prevodu, coz z logiky moc nedava smysl, a ze trvaji na opravnenosti sankce.


Produkt

prechod k novemu dodavateli el. energii


Požadované řešení

Z me strany urcite k pochybeni nedoslo, a z me pozice nemohu zjistit kde je pravda, obe spolecnosti se brani vydani interni dokumentace kvuli GDPR, jelikoz je tam udajne vice udaju i k jinym zakaznikum. Urcite bych byl rad kdyby se spolecnosti domluvili mezi sebou, a tihu 5500,- bud zrusili nebo si vyresili mezi sebou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 14:14, před 6 lety

Spotřebitel má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.