Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25882Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2018, před 6 lety

Jarmila Hyžáková

Znění stížnosti

Dne 24.7.2018 objednán přes web pro-android.cz mobil Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL (šedý), po potvrzení objednávky zaplacen. Přijetí platby potvrzeno společností 25.7. 2018.Dne 10.8.jsem požádala firmu o sdělení termínu dodání zboží. Odbyli mě s tím, že do 20 pracovních dnů od zaplacení. Nyní je to již 24 pracovních dnů a zboží nedoručeno, ani informace od prodávajícího žádná. Opět poslán mail, kde žádám o termín doručení - odpověď, že se omlouvají za zpoždění, že ze skladu vyexpedují zboží v pátek 31.8.2018. Odeslala jsem tedy informaci o odstoupení od smlouvy a požadavek na vrácení peněz. Odpovědí mi bylo, že se jim poslední měsíce dodávky zboží zpožďují a zákazníci hromadně odstupují od smlouvy a oni s tím mají nemalé potíže a že o expedici mě bude informovat. Zjevně pan Oháňka nereflektoval uvedený požadavek. Takže opět odesílám mail s potvrzením svého požadavku o odstoupení od smlouvy. Jinak stránky pro-android.cz už jsou nefunkční.


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL (šedý)


Požadované řešení

Bezodkladné vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2018 15:43, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Dle bodu 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (prostřednictvím e-shopu) před získáním zboží do fyzického držení. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 21:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.