Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,nedoporučuji tohle ubytování,den před odjezdem na hotel mě kontaktoval nějaký pán z Villy ,že pro nás ubytovaní nemůže poskytnout z důvodu prasklé vody na hotelu,s tím že nám poskytne náhradní ubytování.Po domluvě pán poslal jen adresu a žádný kontakt o který jsem ho žádala.V den příjezdu v 18,05 mi otevřel mladík a bylo mi řečeno že recepční už tam není že končila v 18,00 a že pro nás nemůže nic udělat.Majitel villy telefon v hotelu nezvedal ani jeho číslo které mě kontaktovalo.Náhradní ubytování jsme měli dle domluvy mít ve stejné vzdálenosti v údajném hotelu TM Travel Hotel ,kde po příjezdu nebylo uvedeno žádné číslo jen napsané check in 15,00-20,00 .Druhý den v domnění že,nám poskytnout ubytování aspon na jednu noc jsme byli nuceni na vlastní náklady si zaplatit náhradní ubytování.Druhý den po 15.té hodině jsme tam zajeli,nikdo neotvíral a v hotelu asi nikdo nebyl..Museli jsme jet domů o den dřív a Peníze nám do ted nebyli vráceny a zatím nikdo ani nereaguje..takže si dávejte pozor na Villu Pruběžnou,a snad se to nikomu nestane Kubištová
Vrátit Peníze
|
Tweet |
Mezi spotřebitelkou a provozovatelem ubytovacího zařízení (dále jen "ubytovatel") byla sjednána smlouva o ubytování. Podle ust. § 2328 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník je ubytovatel povinen odevzdat spotřebitelce ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit jí nerušený výkon jejich práv spojených s ubytováním. Pokud tak ubytovatel neučiní, může spotřebitelka žádat nápravu. Nesjedná-li ubytovatel nápravu, má spotřebitelka možnost odstoupit od smlouvy o ubytování, neboť ubytovatel porušil smlouvu podstatným způsobem. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a spotřebitelka má právo na vrácení peněžních prostředků, které ubytovateli uhradila.
Pokud ubytovatel porušil svou smluvní povinnost, má spotřebitelka také možnost žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany ubytovatele vznikla (např. platbu za náhradní ubytování). Spotřebitelka v takovém případě musí prokázat, ze jí vznikla škoda a že je za tuto škodu odpovědný ubytovatel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Obchodníka se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Při snaze vyhledat nějaký kontaktní údaj jsme však nalezli mnoho recenzí, které popisují podobnou zkušenost. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatele zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení, případně s pomocí České obchodní inspekce.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.