Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#25888Absolútna neschopnosť pracovníkov na klientskej linke a technikov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2018, před 6 lety

Lucia Hanková

Znění stížnosti

Dobrý deň,
chcem sa opýtať, ako je možné, že pri dohodnutom termíne zapojenia internetu (22.08. 16:00 -18:00) technikom mi v daný deň technik zavolá ráno na telefón so slovami, citujem " Já kvuli Vám nepojedu o 4 cez pul Brna, jedine o 2 nebo vubec". ?!! ďalej sa chcem opýtať, ako je možné, že keď túto skutočnosť oznámim na Vašu centrálu, kde vysvetlím, že som doma až o dohodnutom čase 16-18:00, mi Váš zamestnanec nenavrhne žiadne riešenie. A z akého dôvodu som musela tento telefonát v daný deň opakovať 3 krát !!!!!!! Pretože ani jeden z Vašich neschopných zamestnancov si ani len neuviedol do poznámky k mojej objednávke, že technik nedorazil a každému som to zvlášť musela vysvetľovať a ani JEDEN Z NICH mi neposkytol nový termín ani možné riešenie môjho problému, dokonca ma jeden z VAŠICH ZAMESTNANCOV o 17:45 presviedčal, že technik sa nachádza u mňa doma, aj keď u mňa samozrejme nebol.
Ďalej sa chcem opýtať, ako si dovoľujete mi prideliť na konci dňa kvôli VAŠEJ chybe zrazu termín zapojenia internetu o 5 dní neskôr s tým, že keď ho dnes bol váš "technik" zapojiť, internet celý deň nefungoval a na klientskom centre zistili, že pán "technik" nezadal niečo do systému a vôbec nám to kvôli tomu nespustili.
Nerozumiem ako si toto dovoľujete ku svojim zákazníkom, ako môžete zamestnávať takých neschopných ľudí, kedže som dohromady komunikovala s minimálne 5 a každý jeden nebol schopný vyriešiť chybu, ktorá nastala na Vašej strane.
Očakávam vysvetlenie a návrh riešenia, resp. odškodnenia za vzniknutú situáciu a prevolaný čas a peniaze, ktoré som musela použiť.


Požadované řešení

Očakávame, že jednorázový poplatok 99Kč za zapojenie internetu nám nebude účtovaný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 10:10, před 6 lety

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatelka prokáže, že jí byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatelka žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2018 15:12, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky důkladně zabývala. Během prošetření bylo zjištěno, že v tomto případě skutečně došlo k souběhu několika zejména technických faktorů, které zapříčinily, že technik klientku nezapojil v nasmlouvaném čase a během domluvy ohledně úpravy času nebyla interakce s klientkou ze strany zaměstnanců společnosti UPC zaznamenána v takové formě, aby klientka nemusela svou stížnost znovu vysvětlovat.

Vzniklá situace společnost UPC velice mrzí a jakmile bylo šetření s klientkou dokončeno, zástupkyně společnosti ji ihned kontaktovala s omluvou. Zároveň byl naplánován první možný nový termín pro připojení a klientka je nyní již řádně připojena. Dále byl klientce samozřejmě odúčtován poplatek za připojení, o čemž byla klientka informována. Věříme, že nyní již bude klientka se službami společnosti UPC spokojena.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2018 12:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 09:30, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.