Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#2589Výzva k úhradě dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Klára Cíchová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem obdržela dopis s upomínkou od výše zmiňované firmy, na částku 3566Kč za klientskou kartu, kterou jsem nikdy vědomě neaktivovala a nevyužila.
Upomínka uvádí číslo faktury 2013/01, variabilní symbol 1012135568 se splatností do 20.12.2013.
Z předešlých stížností na tuto firmu, které jsem vyčetla z vašich stránek budu s firmou komunikovat pouze písemně a požádám ji o zaslání kopie kupní smlovy nebo dokladu o aktivaci klientské karty.
Pokud se to bude řešit hromadnou žalobou, ráda poskytnu kopii upomínky.
Zatím Vám děkuji a budu čekat, jaké se tady objeví další zprávy.


Produkt

1. upomínka - Výzva k úhradě dlužné nčástky


Požadované řešení

Rada o řešení a kam se můžu obrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 10:48, před 11 lety

Jak již sama spotřebitelka uvádí, doporučujeme komunikovat písemnou formou. Zažádat o zaslání dokumentace nebo přímo o odstranění osobních údajů z databáze. Především nedoporučujeme volat na uvedenou zákaznickou linku. Pravděpodobně cílem upomínky není úhrada dlužné částky, ale aby lidé volali na uvedenou placenou linku, kde dle nám dostupných informací nebudete spojeni s operátorem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2014 21:50, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2014 21:51, před 11 lety


Klára Cíchová

Hodnocení: